ŠKODA klaar voor de komende jaren met nieuwe EV-strategie







ŠKODA

zet nog zwaarder in op e-campagne met nieuwe modellen. De e-campagne van Skoda laats niets te wensen over. Als onderdeel van de ŠKODA

Strategie 2030

wordt een nieuwe identiteit gepresenteerd. Dan gaat het niet alleen om de aankondiging van nieuwe elektrische Vision-modellen in 2026, maar ook om een nieuwe huisstijl en een nieuw logo. Doelstelling van de strategie is om het aandeel elektrische modellen in 2030 op te voeren naar 70% van de totale productie.


Een van de nieuwe modellen is de



Skoda Vision 7S


. De 7-zitter heeft een bereik van maar liefst 600 km. Het rijdt nog wat efficienter door een plattere en licht-hellende daklijn. Het vermogen van de batterij is 89 kWh.



Kenmerkend voor de nieuwe modellen is het vooraanzicht met de zogenaamde Tech-Deck face. De fraai ogende grille geeft een robuust effect. Donker glas is in plaats gekomen van de ribben. De sensoren zijn erachter verborgen. Wat verder opvalt is de matte kleur. Dat maakt dat de auto wat minimalistisch oogt wat juist ten goede komt aan de uitstraling van de wagen.



Geheel passend in deze tijd is het hergebruik van gerecycled materiaal. De opvallende bumpers zijn gemaakt van gerecyclede banden. Bij vrijwel alle nieuwe modellen besteedt ook Skode volop aandacht besteed aan het nieuwe interieur die voorzien is van veel nieuwe en vooral duurzame materialen. Zo bestaat ook de vloer uit gerecyclede autobanden.

Ook de marketingmachine heeft niet stilgestaan bij Skoda. Dat past bij de nieuwe designs en de nieuwe huisstijl van Skoda. Vooraan op de motorkap en ook op de achterklep staat het nieuwe logo van Skoda. Het logo brengt de transformatie van het automerk voor de komende jaren richting 2030 modern en eigentijds in beeld.

Categorieën

0 REACTIES
Reageren

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *