Nederlandse Lightyear heeft al 93 miljoen verzameld in 2021




Onze Nederlandse trots zit niet stil. Het innovatieve merk wat zich gaat richten op de markt van volledig elektrische auto’s met zonnepanelen heeft dit jaar al ruim 93 miljoen euro weten los te peuteren van investeerders.







Onder de investeerders bevonden zich onder andere verzekeraar Dela en investeerder Joop van Caldenborgh. De verzekeraar doet de investering naar eigen zeggen omdat ze gelijke doelen nastreven. Winst dus. Sorry, een duurzame toekomst en schone mobiliteit natuurlijk. Voor welke bedragen de investeerder zijn ingestapt is niet bekend.







De Lightyear CEO Lex Hoefsloot is er natuurlijk goed over te spreken. “Het is geweldig om de erkenning van investeerders te zien, wat een bewijs is van hun vertrouwen in Lightyear. Dankzij dat vertrouwen en de financiering die we van onze investeerders hebben ontvangen, kunnen we als bedrijf verder groeien en ons exclusieve Lightyear One-model in 2022 op de markt brengen.” Aldus Hoefsloot.






Categorieën

0 REACTIES
Reageren

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *